Mūsu e-veikala satura kvalitātes uzlabošanai, ērtākai lietošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes (angļu val. cookies). Lietojot mūsu vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. uzzināt vairāk

Kā veikt pasūtījumu?

Preces pasūtīšana iespējama bez reģistrēšanās.

Pasūtot preces, lūdzam ievērot, ka prece var nedaudz atšķirties no attēlā redzamās, apraksts var būt neprecīzs, lai konkretizētu nepieciešamo informāciju varat sazināties ar mums.

Pasūtot preces, jārīkojas sekojoši:

Izvēlēties preču kategoriju, apskatīt vajadzīgo preci, ievadīt nepieciešamo daudzumu, uzspiest pogu un izvēlētā prece automātiski tiks pārvietota uz iepirkumu grozu. Grozā vēlreiz pārbaudīt savu topošo pasūtījumu, izlabojot kļūdas (ja nepieciešams), izmainīt attiecīgo preču daudzumu vai izņemt preces no tā. Izvēlieties piegādes veidu, pārbaudiet datus, ja viss ir pareizi, atsūtiet pasūtījumu.

Pasūtījuma apstrāde.

Mūsu noliktava pieņem elektroniskus pasūtījumus 24 stundas diennaktī un 7 dienas nedēļā. Kad Jūsu pasūtījums tiks saņemts, sistēma atsūtīs apstiprinājumu uz norādīto e-pastu. Pasūtījuma apstrāde notiek darba dienās no 8:30 līdz 17:30. Pasūtījuma apstrāde parastā režīmā notiek 1-3 darba dienu laikā

Pasūtījuma apstiprināšana.

Pēc pasūtījuma apstrādes, nepieciešamības gadījumā, klientu apkalpošanas servisa menedžeris sazināsies ar Jums, lai precizētu detaļas un pasūtījuma summu.

Maksāšanas veidi.

Pašizvešanas gadījumā pasūtījuma apmaksa notiek, klientam ierodoties norādītā tirdzniecības vietā, skaidrā naudā vai ar bankas kredītkari. Darījums tiek fiksēts ar kases aparāta čeku.

Ja ir izvēlēts piegādes variants uz norādīto adresi vai līdz pakomātam, klientam tiek nosūtīts priekšapmaksas bankas rēķins. Rēķinu var apmaksāt jebkurā klienta izvēlētā bankā, veicot pārskaitījumu uz norādīto konta numuru. Rēķinu var apmaksāt 3 darba dienu laikā, pretējā gadījumā rēķins tiek anulēts.